Usluge podatkovnog centra

Outsourcing profesionalnog podatkovnog centra


- hosting
- oustourcing
- i druge usluge

Usredotočite se na osnovno poslovanje!

Jedna od ključnih kompetencija tvrtke S&T je pružanje usluga outsourcinga IT infrastrukture. Usredotočite se na svoju osnovnu djelatnost, a brigu o IT prepustite S&T timu iskusnih profesionalaca koji se brine za pouzdanost i učinkovitost vašeg IT.
Spektar usluga u tom području sastoji se od različitih faza i komponenti:
  • housing (udomljavanje): omogućava korištenje infrastrukture podatkovnog centra i kontinuirano održavanje.
  • infrastruktura: S&T brine o nabavi IT hardvera koji optimalno zadovoljava potrebe pojedine djelatnosti, po najboljim uvjetima i neovisno o proizvođaču. Ukoliko korisnik zahtjeva pružamo i usluge održavanja. Isto tako, omogućavamo unajmljivanje kapaciteta poslužitelja iz našeg računalnog centra. Ovakvo se unajmljivanje ugovara preko modela hostinga tzv. „dijeljeni hardver“.
  • upravljanje platformama: Stručnjaci tvrtke S&T osiguravaju podršku za hardverske platforme, operativne sustave i aplikacije svih vodećih proizvođača. U sklopu operacija podatkovnih centara koje su nam povjerene vodimo računa, naravno, o stvaranju pričuvnih kopija svih korisničkih podataka (back up), te osiguravamo antivirusnu zaštitu i zaštitu od neželjene elektroničke pošte (spama), fizičku sigurnost serverskih prostorija kao i BC/DR koncepte (koncepte osiguravanja kontinuiteta poslovanja /oporavka) i rješenja (podatkovni centar za udaljeni backup).




Prednosti za korisnike:
  • veća učinkovitost centralizirane infrastrukture zahvaljujući značajno manjim korporativnim rizicima
  • S&T ima izvrsne stručnjake i dugogodišnje iskustvo u implementiranju složenih i inovativnih projekata, na lokalnoj i međunarodnoj razini
  • S&T je pouzdani partner za implementaciju i provedbu infrastrukturalnih rješenja temeljenih na najsuvremenijim tehnologijama vodećih isporučitelja u kombinaciji s provjerenom metodologijom i alatima
  • fiksni troškovi infrastrukture, kvarova i popravaka (break & fix ) kao i administracije
  • jamčena razina kvalitete usluga (SLA), definirano stanje sustava
  • prilagodljiv i skalabilan model