SAP upravljanje informacijskim sustavima

SAP Managed Services

- služba korisničke pomoći (Service desk)
- podrška prve i druge razine (1st and 2nd level support)
- kontinuirano održavanje i unaprjeđenje rješenja
- kontinuirano uvođenje promjena
- upravljanje korisničkim uslugama (Customer service management)
- SAP hosting
SAP usluge upravljanja informacijskim sustavima (SAP Managed Services) koje nudi tvrtka S&T osiguravaju eksterno održavanje i provedbu implementiranih poslovnih rješenja. Tako izdvojene usluge upravljanja prilagođene su specifičnim potrebama korisnika. Naš portfelj usluga koji obuhvaća razvoj softvera, stručna znanja o proizvodima i profesionalne savjetodavne usluge, temelji se na višegodišnjem iskustvu. Naši korisnici dobivaju brojne prednosti od ovih prvoklasnih, integriranih softverskih usluga.

Služba korisničke pomoći (Service Desk)


Služba korisničke pomoći (service desk) predstavlja centralno mjesto kontakta za sva pitanja i reagiranja, a glavne su joj odlike:
  • raspoloživost 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu,
  • preusmjeravanje upita odgovarajućim stručnjacima,
  • pružanje ažuriranih povratnih informacija o statusu obrade,
  • realizacija definiranih vremenskih rokova
  • pripremanje izvješća za klijente.

Podrška prve i druge razine (1st and 2nd level support)

Tvrtka S&T osigurava svojim korisnicima podršku prve i druge razine (1st and 2nd level support) posredstvom help deska i portala. Jedan od naših najvažnijih zadataka je pomoći korisnicima u rješavanju problema vezanih uz informacijsku tehnologiju, a ovisno o složenosti upita određuje se najadekvatnija vrsta podrške.
Više o podršci prve i druge razine (1st and 2nd level support)

Kontinuirano održavanje i unaprjeđenje

Kontinuirano održavanje SAP softvera optimizira radne tijekove /arhive i pomaže u praćenju podataka vezanih uz transakcije. Stalno unaprjeđenje instaliranih rješenja poboljšava postojeće procese i strukture te osigurava bolju prilagodbu procesima.
Više o kontinuiranom održavanju i unaprjeđenju.


Kontinuirano uvođenje promjena

Implementacija novih SAP funkcionalnosti i komponenti od velike je važnosti radi usklađivanja s novim verzijama rješenja i praćenja novih trendova informacijske tehnologije. Suradnja s našim implementacijskim savjetnicima osigurat će vam kontinuiranu implementaciju funkcionalnih nadogradnji.
Više o kontinuiranom uvođenju promjena

Upravljanje korisničkim uslugama (Customer Service Management)

U sklopu upravljanja korisničkim uslugama S&T vam dodjeljuje voditelja korisničkih usluga (customer services manager) koji pomaže u koordiniranju SAP usluga i upravljanju pripremom i implementacijom usluga. Naš tim zadužen za vođenje projekata vodi računa o tome se sve SAP usluge upravljanja informacijskim sustavima (SAP Managed Services) provode glatko i na potpuno zadovoljstvo korisnika.
Više o upravljanju korisničkim uslugama.

SAP Hosting

Optimizacija postojećih poslovnih procesa i povećanje produktivnosti i poslovnih rezultata od sve su veće važnosti za tvrtke. SAP hosting optimizira postojeće poslovne procese i IT sustave kao i infrastrukturu kako bi se povećala konkurentska sposobnost tvrtke. Stručnjaci tvrtke S&T pružaju raznovrstan spektar pravovremenih hosting usluga “na zahtjev” kako bi pomogli korisnicima izvući maksimalnu vrijednost iz instaliranog SAP rješenja.
Više o SAP Hostingu