Kontinuirano održavanje i unaprjeđenje


Kontinuirano održavanje


Naše usluge obuhvaćaju sav potreban rad na održavanju kako bi sustav bio ažuriran:

  • ugrađivanje vlastitih razvijenih rješenja (npr. promjene formata sučelja),
  • upravljanje korisnicima (user management),
  • nadzor nad sučeljima,
  • implementacija paketa podrške.



Prednosti za korisnike:


  • lakša implementacija “notes” aplikacija i paketa usluga,
  • bolja realizacija periodičkih aktivnosti i aktivnosti “kritične mase”.





Kontinuirano unaprjeđenje


Naše usluge:


  • manja optimizacija i unaprjeđenja implementiranih postupaka,
  • generiranje novih vrsta dokumenata,
  • generiranje novih ili ažuriranje postojećih evaluacija,
  • obuka za nove zaposlenike /ključne korisnike.

Prednosti za korisnike:


  • poboljšanja programa i izvješća,
  • kreiranje i ažuriranje dokumentacije,
  • optimizacija aplikacija da bi se unaprijedile stabilnost, performanse i brzina obrade.