Podrška prve i druge razine

1st and 2nd Level Support

Tvrtka S&T osigurava svojim korisnicima podršku prve i druge razine (1st and 2nd level support) posredstvom help deska i portala. Jedan od naših najvažnijih zadataka je pomoći korisnicima u rješavanju problema vezanih uz informacijsku tehnologiju, a ovisno o složenosti upita određuje se najadekvatnija vrsta podrške.

Podrška prve razine (1st level support)

Operativni upiti po mogućnosti se rješavaju posredstvom ključnih korisnika iz odgovarajućih odjela. Podrška prve razine je prva točka kontakta za korisničke zahtjeve za podrškom.

Podrška druge razine (2nd level support)

Podrška druge razine pomaže podršci prve razine i rješava složenije zahtjeve. Podrška druge razine pruža pomoć ključnim korisnicima u slučaju poremećaja u radu aplikacija ili potrebe za prilagodbom/programiranjem u slučaju problema. Tim podrške druge razine također savjetuje korisnike o rješavanju složenih poslovnih slučajeva.Automatski nadzor nad sučeljima sa SAP sustavom.